ابوالقاسمی، عباس؛ مرادی سروش، محمد؛ نریمانی، محمد و زاهد، عادل. (1390). رابطۀ ابتکار شخصی، جهتگیری مذهبی و سرمایۀ اجتماعی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان مراکز تولیدی، دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، دوره 12، شماره 43، 94-86.
امیری، نجات و حبیب زاده، اصحاب (1394). تحلیل وضعیت شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس مدل SWOT، راهبرد اجتماعی فرهنگی، سال پنجم، شماره 17، 35-7.
آریانی قیزقاپان، ابراهیم؛ زاهد بابلان، عادل؛ محمدی، پروانه و معینی کیا، مهدی (1396). تبیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در ارتباط بین کاربست شبکه اجتماعی مجازی و رفتارهای اشتراک دانش در فضای مجازی، نشریه تعامل انسان و اطلاعات، دوره 4،شماره 3، 86-72.
باستانی، سوسن و کمالی، افسانه و صالحی هیکویی، مریم (1387). سرمایه اجتماعی شبکه و اعتماد متقابل بین شخصی، مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی، سال 16، شماره 61، 81-41.
توسلی، غلام عباس و موسوی، مرضیه (1384)؛ مفهوم سرمایه اجتماعی در نظریات کلاسیک و جدید با تاکید بر نظریههای سرمایه اجتماعی، نامه علوم اجتماعی، شماره 26، 32-1.
توکلی، عبدالله و معتمدی گلوگاهی، فاطمه. (1399). تأثیر سرمایه اجتماعی بر نوآوری راهبردی با توجه به نقش تعدیلگر جوسازمانی نوآورانه. مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 7، شماره 1، 109-87.
جهانگیری جهانگیر، شکریزاده طاهره (1389). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمانهای غیردولتی زنان از دید اعضا در شهر شیراز. زن و جامعه (جامعهشناسی زنان): دوره 1, شماره 3، 120-105.
چلبی، مسعود و مبارکی، محمد (1384). تحلیل رابطه سرمایه اجتماعی و جرم در سطح کلان و خرد. مجله جامعهشناسی، دوره ششم، شماره 2، 44-3.
حجتی سیما (1392). نقش شبکهها اجتماعی مجازی در بهبود اشتراکگذاری دانش در سازمانها، ششمین کنفرانس مدیریت دانش، تهران.
حسینی، منوچهر (1389). بررسی آگاهیها، نگرشها و رفتارهای اجتماعی- فرهنگی در ایران، تهران، انتشارات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی.
حمیدیزاده، علی؛ شهیدزاده، فریبا و موحدیفر، عرفان. (1393). بررسی تأثیر مؤلفههای سرمایه اجتماعی بر نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل مخابرات شهرستان قم). مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره یک، شماره 2، 223-203.
حمیدیزاده، علی؛ کوچکزاده، زهرا و حاج کریمی، فاطمه. (1396). بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجی استراتژیهای دوگانۀ مدیریت دانش. مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 1، 94-75.
زالی، محمدرضا؛ شات، توماس؛ کردناییج، اسدالله و نجفیان، مینا (1391). تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب وکار: اثر تعدیلکنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه (شواهدی مبتنی بر دادههای GEMایران، کرواسی و دانمارک)، پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 16، شماره 2، 111-91.
عباسی غلام، مریم و فتانه یاراحمدی(۱۳۹۴). بررسی رابطهی بارکاری ذهنی و فرسودگی شغلی (مطالعهی موردی: شعب بانک ملی شهرستان همدان)، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر.
مؤذن جمشیدی، میر هادی و حقپرست کنارسری، نرجس. (1394). سنجش میزان تأثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی لوازم خانگی الکتریکی و الکترونیکی در ایران). مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 2، شماره 1،49-74.
Adler, P., Kwon, S. (2002). Social capital: prospects for a new concept. The Academy of Management Review, 27(1).
Ashraf, N., & Javed, T. (2014). Impact of social networking on employee performance. Business Management and Strategy, 5(2), 139-150.
Bhimani, H., Mention, A. L., & Barlatier, P. J. (2019). Social media and innovation: A systematic literature review and future research directions. Technological Forecasting and Social Change, 144, 251-269.
Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007), «Social network sites: definition, history, and scholarship», Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), 210-230.
Cao, X., Guo, X., Vogel, D. & Zhang, X. (2016), "Exploring the influence of social media on employee work performance", Internet Research, 26(2), 529-545.
Chen, X., Wei, S., Davison, R. M., & Rice, R. E. (2019). How do enterprise social media affordances affect social network ties and job performance?. Information Technology & People, 33(1), 361-388.
Child, S.(2016).Social Capital And Social Networks: The Importance Of Social Ties For Health Among Residents Of DisadvantagedCommunities.(Doctoral dissertation). Retrieved fromhttps://scholarcommons.sc.edu/etd/3848.
Delerue, H. Cronje, T. (2017). Social media and project management: symbolism in action S. Sankaran, et al. (Eds.), Cambridge Handbook of Organizational Project Management, Chapter 25, Cambridge University Press, pp. 370-382.
Ali-Hassan, H., Nevo, D., & Wade, M. (2015). Linking dimensions of social media use to job performance: The role of social capital. The Journal of Strategic Information Systems, 24(2), 65-89.
Hysa, B., & Spalek, S. (2019). Opportunities and threats presented by social media in project management. Heliyon, 5(4), 1-28.
Lee, S. Y., & Lee, S. W. (2020). Social Media Use and Job Performance in the Workplace: The Effects of Facebook and KakaoTalk Use on Job Performance in South Korea. Sustainability, 12(10), 4052.
Maslach, C., & Jackson, S. E. (1982). Burnout in health professions: a social psychological analysis, social psychology of health and illness. Hillsdale NJ Lawrence Erlbaum, 2(2), 251-227.
Mika, peter (2007); Social network and the semantic Web, yahoo research Barcelona, Spain Networks, and Typeset & Cover Design: Scientific Publishing Services Pvt. Ltd., Chennai, India.
Naseri, S. (2017). Online social network sites and social capital. A case of facebook. International journal of applied sociology, 7(1), 13-19.
Park, J. Y., Im, I., & Sung, C. S. (2017). Is social networking a waste of time? The impact of social network and knowledge characteristics on job performance. Knowledge Management Research & Practice, 15(4), 560-571.
Ellonen, R., Blomqvist, K., & Puumalainen, K. (2008). The role of trust in organisational innovativeness. European Journal of Innovation Management, 11(2), 160-181.
Schwarzkopf, K., Straus, D., Porschke, H., Znoj, H., Conrad, N., Schmidt-Trucksäss, A., & Von Känel, R. (2016). Empirical evidence for a relationship between narcissistic personality traits and job burnout. Burnout Research, 3(2), 25-33.
Mohamed, S., Sidek, S., Izharrudin, Z., Kudus, N., & Hassan, A. (2017). Social media impact on employee productivity at the workplace: A review. Asian Journal of Information Technology, 16(1), 32-37.
Yen, Y.-S., Chen, M.-C. Su, C.-H. (2020), "Social capital affects job performance through social media", Industrial Management & Data Systems, 120(5), 903-922.