اسماعیلی، محمودرضا و صیدزاده، حیدر (1396). تأثیر رضایت شغلی بر عملکرد با نقش میانجی وفاداری سازمانی. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، دوره 25، شماره 83: 51–68.
حسن قلیپور، طهمورث؛ حقیقی، محمد؛ براری، مجتبی و کریمی، کیانوش (1391). تأثیر اخلاق حرفهای فروشنده بر شکلگیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 9: 117-132.
حیدرعلی، هومن (1390). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل. انتشارات سمت.
سرمد، زهره؛ بازرگان هرندی، عباس و حجازی، الهه (1386). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران، انتشارات آگاه، چاپ چهاردهم.
شمس، شهاب الدین و اسفندیاری مقدم، امیرتیمور (1394). ارتباط ابعاد مختلف اعتماد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، دوره 23، شماره 77: 171–185.
گلپرور، محسن؛ جوادیان، زهرا؛ ادیبی، زهرا؛ مصاحبی، محمدرضا و احمدی، اکرم (1392). رابطه استرس شغلی با ترک خدمت و عملکرد وظیفه با توجه به نقش واسطهای رضایت شغلی. دو ماهنامه سلامت کار ایران، دوره 10، شماره 1: 33–42.
محسنزاده، مریم و محفوظی، غلامرضا (1395). بررسی رابطه بین وضعیت اخلاقی، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و تمایل به تغییر محل کار در بین کارکنان مؤسسات حسابرسی، همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد.
مرادی، مهدی؛ لاری دشت بیاض، محمود؛ خاکساری، نادر و مرندی، زکیه (1395). رابطه بین اخلاق، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با ترک خدمت حسابرسان، همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد.
مطیعی، محسن (1392). تاثیر سرریزهای سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) بر نوآوری در کشورهای در حال توسعه، پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی، دوره 1، شماره 2: 42-69.
Allen, N. J., & Meyer, J. P. (1990). The measurement and antecedents of affective, continuance and normative commitment to the organization. Journal of Occupational Psychology, 63, 1–18.
Babin, B. ., Boles, J. ., & Robin, D. . (2000). Representing the perceived ethical work climate among marketing employees. Journal of the Academy of Marketing Science, 28(3), 345.
Burns, P., Clark, M., Salas, L., Hancock, S., Jantz, P., David, L., … Goetz, S. J. (2017). Facilitating with Ease! Core Skills for Facilitators, Team Leaders and Members, Managers, Consultants and Trainers. In John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey.
Clugston, M. (2000). The mediating effects of multidimensional commitment on job satisfaction and intent to leave. Journal of Organizational Behavior, 21(4), 477–486.
Cullen, J. B., Parboteeah, K. P., & Victor, B. (2003). The Effects of Ethical Climates on Organizational Commitment: A Two-Study Analysis. Journal of Business Ethics, 46(2), 127–141.
DeConinck, J. B. (2010). The influence of ethical climate on marketing employees’ job attitudes and behaviors. Journal of Business Research, 63(4), 384–391.
Francisco, A. R. L. (2013). Are Work Stress Relationships Universal? A Nine Region Examination of Role Stressors, General Self-Efficacy, and Burnout Pamela. Journal of Chemical Information and Modeling, 53(9), 1689–1699.
Humm, A. (2019). Facilitator. Psychology of Prophecy in Early Christianity, 7–72.
Jaramillo, F., Mulki, J. P., & Solomon, P. (2006). The role of ethical climate on salesperson’s role stress, job attitudes, turnover intention, and job performance. Journal of Personal Selling & Sales Management, 26(3), 271-282.
Kim, T. Y., & Leung, K. (2007). Forming and reacting to overall fairness: A cross-cultural comparison. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 104(1), 83–95.
Liu, C. M., & Lin, C. P. (2016). Corporate ethical values and turnover intention. Journal of Leadership & Organizational Studies, 23(4), 397-409.
Messick, D. M., & Bazerman, M. H. (2001). The Next Phase of Business Ethics: Integrating Psychology and Ethics. In Research in Ethical Issues in Organizations (Vol. 3).
Meyer, J. F. (1993). Job satisfaction, organizational commitment, turnover intention, and turnover: path analyses based on meta‐analytic findings. Personnel Psychology, 46(2), 293–259.
Mulki, J. P., Jaramillo, F., & Locander, W. B. (2006). Effects of ethical climate and supervisory trust on salesperson’s job attitudes and intentions to quit. Journal of Personal Selling and Sales Management, 26(1), 19–26.
Omar, N., & Ahmad, Z. (2014). The Relationship Among Ethical Climate, Job Satisfaction, Organizational Commitment, and External Auditor's Turnover Intention. Journal of Modern Accounting and Auditing, 10(2), 164.
Osipow, S. H., & Spokane, A. R. (1987). A manual for the occupational stress inventory (Research Version). Odessa, FL: Psychological Assessment Resources.
Paterson, D. (1992). The Scott Company graphic rating scale. The Journal of Personnel Research, 1, 361–376.
Piercy, N. F., Cravens, D. W., & Morgan, N. (1998). Salesforce performance and behaviour-based management processes in business-to-business sales …. European Journal of Marketing, 32(1), 79–100.
Santiago, D. (2003). Cynicism and job dissatisfaction: negative effects of internal stress on police performance. Australian School Of Police Staff and Command, 19(1), 1–24.
Schwartz, S. H. (1992). Universals in the content and structure of values: Theoretical advances and empirical tests in 20 countries. Advances in Experimental Social Psychology, 25, 1–65.
Schwepker, C. H. (2001). Ethical climate’s relationship to job satisfaction, organizational commitment, and turnover intention in the salesforce. Journal of Business Research, 54(1), 39–52.
Sharma, D., Borna, S., & Stearns, J. M. (2009). An investigation of the effects of corporate ethical values on employee commitment and performance: Examining the moderating role of perceived fairness. Journal of Business Ethics, 89(2), 251–260.
Spector, P. (1997). Job satisfaction: Application, assessment, causes, and consequences. Sage Publications, 3.
Valentine, S., Varca, P., Godkin, L., & Barnett, T. (2010). Positive job response and ethical job performance. Journal of Business Ethics, 91(2), 195–206.
Victor, B., Cullen, J. B., & Bronson, J. W. (1987). “A Theory and Measure of Ethical Climate in Organizations.” Research in Corporate Social Performance and Policy, 8, 51–71.