اسکویی، سید بهرام؛ اکبری، مرضیه سادات؛ فراهانی، سهیلا (1393)، تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر سرمایه اجتماعی دانشجویان، مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، مجله مدیریت فرهنگی، دوره 8، شماره 25، 79-92.
افشانی، سید علیرضا؛ عسکری ندوشن، عباس؛ حیدری، محمد؛ نوریان نجفآبادی، محمد (1390). رابطه دینداری با سرمایه اجتماعی در شهر نجفآباد، رفاه اجتماعی، دوره 12، شماره 44 ،259-284.
تنهایی، حسین و صومعه، زهرا (1388). بررسی نظری پژوهشهای سرمایه اجتماعی در جامعه ایران. فصلنامه علوم رفتاری، دوره 1، شماره 1، 52-29.
حمیدیزاده، علی؛ شهیدزاده، فریبا؛ موحدیفر، عرفان (1393). بررسی تأثیر مؤلفههای سرمایه اجتماعی بر نوآوری سازمانی، مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 1، شماره 2، 223-203.
رجبینیا، لیلا و الوانی، سید مهدی (۱۳۹۶). نقش رسانههای اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران)، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانشبنیان با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، تهران، دانشگاه علامه مجلسی.
گنجی، محمد و هلالی ستوده، مینا (1390). رابطه گونههای دینداری و سرمایه اجتماعی (رویکردی نظری و تجربی در بین مردم شهرستان کاشان)، مجله جامعهشناسی کاربردی دانشگاه اصفهان، دوره 22، شماره 2، 120-95.
طبرسا، غلامعلی؛ شکوهیار، سجاد؛ الفت، محمد (1397). تأثیر متناقض رضایت شغلی بر آوای مخرب کارکنان با توجه به نقش میانجیگری شبکههای اجتماعی و تعهد سازمانی، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 10، شماره 2، 311-332.
لواسانی، سمیه و خیراندیش، مهدی (1395). الگوی ریسکهای ورود سازمانهای عمومی به شبکههای اجتماعی، نشریه مدیریت دولتی، دوره 8، شماره 4، 617-644.
موسوی کاشی، زهره؛ حجاجی، حسین و حسنزاده، امیر (۱۳۹۴). اندازهگیری کارایی شبکههای اجتماعی سازمانی با رویکرد سرمایه اجتماعی به کمک مدل تحلیل پوششی داده شبکهای مطالعه موردی مجموعه هلدینگ سرمایهگذاری تأمین اجتماعی، پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، تهران.
Abd-Alrazaq, A., Alhuwail, D., Househ, M., Hamdi, M., & Shah, Z. (2020). Top concerns of tweeters during the COVID-19 pandemic: infoveillance study. Journal of medical Internet research, 22(4), e19016.
Aboelmaged, M. G. (2018). Knowledge sharing through enterprise social network (ESN) systems: motivational drivers and their impact on employees’ productivity. Journal of Knowledge Management, 22(2), 362-383.
Adler, p. s., & Kwon, s. w. (2002). Social Capital:prospects for a new concept. Academy of management review, 27(1), 17-40.
Alberghini, E., Cricelli, L., & Grimaldi, M. (2014). A methodology to manage and monitor social media inside a company: a case study. Journal of Knowledge Management, 18(2), 255–277.
Ali-Hassan, H., Nevo, D., & Wade, M. (2015). Linking dimensions of social media use to job performance: The role of social capital. The Journal of Strategic Information Systems, 24(2), 65-89.
Ashraf, N., & Javed, T. (2014). Impact of Social Networking on Employee Performance. Business Management and Strategy, 5(2), 139-225.
Bednarska, M. A. (2014). Linking quality of work life to employee lifetime value in service industries–towards a research agenda. Service Management, 14(3), 31-38.
Chen, X., Wei, S., Davison, R. M., & Rice, R. E. (2019). How do enterprise social media affordances affect social network ties and job performance? Information Technology & People, 33(1), 361-388.
Chen, S. C., & Lin, C. P. (2019). Understanding the effect of social media marketing activities: The mediation of social identification, perceived value, and satisfaction. Technological Forecasting and Social Change, 140, 22-32.
Chouhan, V. S., & Srivastava, S. (2014). Understanding competencies and competency modeling―A literature survey. IOSR Journal of Business and Management, 16(1), 14-22.
Donnelly, R. (2019). Aligning knowledge sharing interventions with the promotion of firm success: The need for SHRM to balance tensions and challenges. Journal of Business Research, 94, 344-352.
Hoi, C. K., Wu, Q., & Zhang, H. (2018). Community Social Capital and Corporate Social Responsibility. Journal of Business Ethics, 152(3), 647–665.
Kishokumar, M. (2016). Influence of Social Networking in the Work place on Individual Job Performance: Special reference to the Financial Sector in Batticaloa District. International Journal of Engineering Research and Geeral Science, 4(6), 306–323.
Khoirina, M. M., & Sisprasodjo, N. R. (2018). Media Social-Instagram Usage and Performance Benefit (Case Study on Housewives Online Seller in Indonesia). IJEBD (International Journal of Entrepreneurship and Business Development), 2(1), 132-144.
Leftheriotis, Giannakos. (2014). Using social media for work: Losing your time or improving your work?, Computers in Human Behavior, 31(1), 134–142.
Mohamed, S., Sidek, S., Izharrudin, Z., Kudus, N., & Hassan, A. (2017). Social media impact on employee productivity at the workplace: A review. Asian Journal of Information Technology, 16(1), 32-37.
Nahapiet, J., &Ghoshal, S., (1998). Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23 (2), 242–266.
Nisar, T. M., Prabhakar, G., & Strakova, L. (2019). Social media information benefits, knowledge management and smart organizations. Journal of Business Research, 94, 264-272.
Sözbilir, F. (2017). The interaction between social capital, creativity and efficiency in organizations. Thinking Skills and Creativity, 26(6), 430-452.
Tasnim, S., Hossain, M. M., & Mazumder, H. (2020). Impact of Rumors and Misinformation on COVID-19 in Social Media. Journal of Preventive Medicine and Public Health, 53(3), 171–174.
Xu, W., & Saxton, G. D. (2019). Does stakeholder engagement pay off on social media? A social capital perspective. Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 48(1), 28-49.
Yeshambel, T., Belete, M., & Mulualem, Y. (2016). Impact of online social networking on employees productivity at work place in university of Gondar-A case study. International Journal of Computer Applications, 135(3), 18-24.